1- حرکت از قزوین به سمت تهران:

صبح ساعت 6 از خونه زدیم بیرون و رسیدیم خونه دوستم و بعد از سوار کردنش و خداحافظی از مادرش برادرم مارو رسوند عوارضی ولی چون راه های منتهی به قزوین بعلت بارندگی برف بسته شده بود ماشین تو اتوبان نبود و بعد از نیم ساعت بلاخره تونستیم سوار یه ماشین شخصی بشیم تا مارو برسونه کرج، از برادرم خداحافظی کردیم و راه افتادیم و بعد از رسیدن به کرج ایستگاه تاکسیای تهران پیاده شدیم و بعد از نیم ساعت میدان آزادی پیاده شدیم و از اونجا هم یه تاکسی مارو تا فرودگاه مهر آبادرسوند.

2- پرواز به قشم:
ساعت تقریبا 9 بود که رسیدیم مهرآباد و بعد از انجام کارهای مقدماتی و تحویل کوله ها کارت پرواز رو گرفتیم و وارد سالن انتظار شدیم، هواپیما با 15 دقیقه تاخیر یعنی ساعت 10 صبح پرواز کرد مدت زمان پروازمون 1:30 دقیقه بود و ما تا کوله ها رو گرفتیم و لباس عوض کردیم ساعت تقریبا 12 شده بود و از فرودگاه زدیم بیرون.

3- (از روز قبل برنامه ریخته بودم چون فرودگاه نزدیک جزیره هنگام بود اولین مکان بازدیدمون جزیره هنگام باشه) کرایه تاکسیای فرودگاه 35000 تومان بود که هرچی چونه زدیم زیر 25000 تومان نیومدن و ماهم پیاده راه افتادیم، در همین موقع یه زوج مارو سوار کردن و تا ساحل شیب دراز رسوندن.