4- جزیره هنگام :

از ساحل شیب دراز با قایق های موتوری محلی خودمونو رسوندیم جزیره هنگام ساعت تقریبا 13 بود بعد از گرفتن عکس و گشتن تو بازار ساحلی وارد یه رستوران محلی شدیم و غذا سمبوسه میگو سفارش دادیم و سه شیشه آب معدنی کوچیک هم برای ادامه راه خریدیم، همونجا در مورد خونه برای اقامت با صاحب رستوران صحبت کردیم، یکی به نام آقای کمالی رو بهمون معرفی کرد و شمارشو بهمون داد و در مورد رفتن با موتور هم با افشین هنگامی (تنها لیدر جزیره هنگام) صحبت کردیم و اون ماروبا موتور به ساحل نقره ای رسوند، ساعت تقریبا 4 بود و ما چادرمون رو تو ساحل علم کردیم و بعد از گرفتن چنتا عکس یادگاری و گشتن تو ساحل زیبای نقره ای جزیره هنگام نظاره گر غروب خورشید بودیم و بعد از غروب وسیله هامونو جمع کردیم و تا روستای هنگام جدید که محل شب موندنمون اونجا بود پیاده رفتیم.

بعد از چرخ زدن داخل روستا و تماس با آقای کمالی، خونه رو بهمون نشون داد و چون قیمت و خونه مناسب بود قبول کردیم و کلید رو ازش گرفتیم، خونه تمیزی بود با کلیه امکانات و سفارش شام رو هم به خودش دادیم، که برامون میگو بیاره با نون و مخلفات که شامل ترشی و نوشابه بود.
بعد از صرف شام و چای از خونه زدیم بیرون و یکی دو ساعتی رو رو موج شکن های کنار خونه گذروندیم و از صدای امواج و هوای عالی جزیره لذت بریم و برای روز بعد برنامه ریختیم (چون پنج شنبه یعنی دو روز بعدش هوا خراب بود تصمیم گرفتیم فردا روبریم جزیره هرمز تا در صورت خراب شدن هوا توجزیره هرمز گیر نیفتیم) و بعد از برنامه ریزی، برای خواب برگشتیم به خونه، صبح ساعت 6 بیدارباش زدیم و کوله هارو جمع کردیم و بعد از خوردن صبحانه و تسویه حساب با آقای کمالی به سمت ساحل هنگام راه افتادیم.